Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Van nekem egy csíkos

2023. május 09. - Sandakutya

Általában a kedvenc bögrémből iszom a teámat reggel. Ez egy másfél csíkos bögre. Tudod, olyan gyorsító csík van rajta, amit ha egy kocsira festesz fel, az elejétől, a tetején át, végig egészen a hátuljáig, akkor baromi gyors lesz tőle. De. Télleg.

Az egyik lánytól kaptam. Jó ránézni (a bögrére), a számhoz emelni, az ajkaim között tartani. Semmi fétis, csak ő jut róla eszembe. 
Nagyon jókat játszottunk, és imádtam, ahogy nevet.
Persze a barátja nem tudta ezeket, de valószínűleg nem is volt kiváncsi rá, különben nem járt volna hozzám a lány. Amúgy majdnem beleszerettem. Hogy lehet majdnem? Hát.. talán eccer elmesélem.

Szóval ezt jelenti nekem. Meg még sok-sok más dolgokat. Tudom, az idő megszépíti az emlékeket. Amúgy csak pár "rossz" tulajdonsága volt, mint mindenkinek (nekem egy sincs :).
Imádtam.

Ugye nem írtam még ezt le? Megesküdtem volna, hogy de.

cup.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr3417988010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása