Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fikció, vagyis kitalálat

Felnőtt tartalom!

Felnőtt tartalom!

Dolgok

2024. július 06. - Sandakutya

Tegnap egész este nem tudtam felhívni Klárit. Foglalt volt. Remélem, csak a telefonja, nem az öle. Éjfélkor csörögtem utoljára, semmi. Üzenetet is írogattam, hogy rendben van, hogy Zsombi, de ugye nem csúszott rá nagyon. Van még csajom?
Én véresre sírom a párnám, ő meg azóta se válaszolt.

- Szóval ha már lehúztál a wc-n, nyugodtan hívhatsz Klotyó Manónak - küldtem el az utolsó, éjszakai üzenetem. 
Na erre felhívott.
- Tomika, azért mert nem tudok egész nap válaszolni, nem jelenti azt, hogy nem szeretlek, de tudod, milyen elfoglalt vagyok.
- És hol voltál ilyen elfoglalt?
- Hát... randin voltam.
- Ma a fasz? Zsombival? Azt hogy? Azt hittem nincs időd rám, mert munka, meg minden. És én nem vagyok elég neked?
- Ha neked lehet két csajod, nekem is lehet két pasim! És amúgy is ez csak játék. Nem lesz belőle semmi. Vele biztosan nem fekszem le. Ha látnád milyen orrszőr dzsumbuj nő ki az orrából megértenéd.
- Akkor mi a tökért találkozol vele? Ugye tudod, hogy túl sokáig nem idiótáskodhatunk, mert nekünk együtt kell megöregednünk!
- Ez tényleg így van Tomikám! Jaj, te! Te kis te! Azért hiányzol ám! Hmm, a hétvégénk annyira fantasztikus volt!
- És a következő milyen jó lesz!

Meg jó éjt, meg a f.szom. Nincsen rózsa tövis nélkül.

Ja és Rami ezt kezdte tolni:
"Tudom amit tudok.
Nem érdekel, ha más is van, csak velem legyél.
Ha együtt vagyunk, csak én számítsak.
A másikról ne is beszélj.
Nem kell tagadni, de csináljunk úgy, mintha nem lenne.
Én így is szeretlek.".

Mi van ezzel? Meglátott? 
Próbáltam ellenkezni, hogy dehogy, nincs más, én sosem, de nem is engedte, hogy végig mondjam. Már volt, hogy az időjárásról akartam beszélni, de ahogy levegőt vettem, rám szólt: "Figyelj, ha nem tudom, nem fáj!".
Hát jó, akkor nem mondom meg, hogy esőt mondtak. Így biztosan nem fáj.

És Vivi írt rám. Úgy látom valakiknek megint együtt van ciklusuk.
- Jó lesz az idei nyaram azt hiszem :) - írja nekem.
- Milyen az új pasi?
- Nagyon oda van értem! Szóval alakulok.
- Az jó, nagyon örülök :D. Szeretek jó híreket hallani, pláne jó csajokról.
- :D Még mindig megvan az ajándékod! - közli ez a kislány.
- És személyes rendelkezésre állás szükségeltetik az átvételéhez? :) És mit szólna hozzá a pasi?
- Nem muszáj tartogatnom
- De, de, ki ne dobd! Az kell, így vagy úgy ;)
- Így vagy úgy. Amiről nem tudsz, nem fáj.
- :D Van ami nem változik.
- Ez van. Jó volt veled.
- Nekem elrontotta a titkolózás és a para. Túl toltam az aggódást, így nem tudtam kiteljesedni.
- Egyel több ok az ismétlésre. Mi lett volna ha kiteljesedsz - kampányol Vivike.
- Cuki! ;) Mindent a maga idejében!
- Hát jó :(

1662466552_43-boombo-biz-p-naked-women-in-home-erotika-pinterest-47.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmultam18evesbelepek.blog.hu/api/trackback/id/tr1318435091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása